30 Nisan 2015 Perşembe

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



Merhaba. Bugün sizlere Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyundan bahsetmek istiyorum.

Bu ürünle ilgili öncelikle söylemem gerekirse şişe tasarımı Bioderma'ya çok benziyor. Ancak fiyat olarak Bioderma'dan çok daha ucuz olduğu için  daha fazla tercih edildiğini düşünüyorum.

Garnier  Kusursuz Makyaj Temizleme suyunu, tüm makyajımı çıkarırken kullanıyorum. Ancak  ten makyajını çıkarmada gösterdiği başarıyı  maalesef dudak ve göz makyajını çıkarırken gösteremiyor.


Göz makyajım için bu sorunu önce gözlerimi suyla yıkayıp ardından Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyu  döktüğüm pamuğu bir süre gözümde bekleterek çözdüm. Ancak rujumu çıkarırken ne kadar uğraşsamda dudağımdan renk tam çıkmıyor.

Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyu, benim cildimde herhangi bir yakma ya da tahriş yapmadı. Ayrıca ciltte yağlı bir tabaka da bırakmıyor.

Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyunun şişesinin 400 ml olması nedeniyle bayağı uzun bir süre götürüyor sizi.

Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyunun seveni kadar sevmeyeninin de olduğunu biliyorum. Siz de Bioderma'ya bir alternatif arıyorsanız Garnier'ın Kusursuz Makyaj Temizleme suyunu deneyebilirsiniz. Ancak tüm makyajımı tek hamlede çıkarsın istiyorsanız başka bir makyaj temizleyici bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder