24 Nisan 2015 Cuma

L'oreal True Match Kapatıcı- Concealer




Merhaba, bugün size L'oreal'in True Match kapatıcısından bahsetmek istiyorum.

Bendeki rengi ivory.  L'oreal'in bu kapatıcısı sarı alt tonlu bir kapatıcı. Bu nedenle herkes True Match kapatıcıyı sevmeyebilir.

L'oreal True Match Kapatıcı likit bir ürün ve çok sık makyaj yapmıyorsanız uzun süre gidiyor. Ayrıca Loreal True Match'in pudralı bir bitişi var.

L'oreal True Match Kapatıcı aydınlık bir görüntü sağlıyor. Bu  aydınlık görünüm gün boyu devam ediyor.


Ancak bana göre  bu kapatıcının maalesef artıları kadar eksileri de var. Öncelikle  bu ürün cildinizdeki sivilce izi, kızarıklık vs gibi kusurları kapatmada son derece başarısız. Göz altı morluklarını kapatmak için de yeterli bir ürün değil.

L'oreal True  Match Kapatıcı, çizgilere dolma yapıyor. Bu nedenle kapatıcıyı uyguladıktan sonra pudrayla  çok iyi bir şekilde sabitlemek gerekiyor.

Benim hayatımın kapatıcısı diyemem ancak L'oreal True Match Kapatıcının sevenlerinin çok olduğunu da biliyorum. Sizin bu konudaki düşünceniz nedir? Bu kapatıcıyı sevenlerden misiniz yoksa sevmeyenlerden mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder