27 Nisan 2015 Pazartesi

Barcelino Saç Bakım Yağı


Merhaba bugün size Barcelino Saç Bakım Yağından bahsetmek istiyorum. Daha öncede bahsettiğim gibi ince telli saçlara sahibim. Bir de saçlarıma Ombre yaptırınca saçlarımda yıpranmış bir görüntü meydana geldi. Ben de bu görüntüden kurtulabilemek için saçlarımı kestirerek yeniden bakıma başladım.

Böyle durumlarda  başka bakımlar yapsamda aklıma ilk Barcelino Bakım Yağı geliyor.   Kendisini yaklaşık 3 senedir kullanıyorum. Barcelino saç bakım yağı  %100 bitkisel içerikli bir ürün. İçerisinde badem yağı, zeytinyağı, buğday yağı, hindistancevizi yağı, defne yağı, çam terabentin, susam yağı, ceviz yağı, avakado yağı, fındık yağı, jojoba yağı, soya yağı gibi yağlar bulunuyor.

Barcelino saç bakım yağının, saç dökülmesini ve kepeği önlemek, saç uzama hızını arttırmak, saça canlılık ve hacim vermek, saç tellerinin kırılmasını önlemek ve saçın güçlü sıkmasını sağlamak gibi vaadleri var. 

Bu yağın bendeki etkilerine gelecek olursak  yağı kullandıktan sonra (çok düzenli kullanmamama rağmen) saçlarım yumuşaklık ve parlaklık kazanıyor. Barcelino saç bakım yağının saç dökülmesini azalttıp saçı güçlendirdiğini de söyleyebilirim.

Barcelino saç bakım yağının haftada 3 defa nemli ve temiz saça uygulanması tavsiye ediliyor ancak ben genellikle ayda bir ve banyo öncesinde kullandım. İstendiği taktirde saç boyasına karıştırılarak da kullanılabiliyor. Ayrıca şişesinin sprey formunda olması da kullanımını kolaylaştırıyor.

Barcelino saç bakım yağının kokusuna gelecek olursak ben kokusunu seviyorum ancak çamterabentin kokusundan hoşlanmayanlar sevmeyebilirler.

Ben Barcelino Bakım Yağını aktardan alıyorum. Barcelino Saç Bakım Yağı'nın piyasada sahtesi bulunmakta  bu nedenle  Barcelino saç bakım yağını güvendiğiniz yerlerden  almanızı öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder