17 Nisan 2015 Cuma

Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli


Bir alışverişim sırasında  çok uygun fiyata gelince  Diadermin'in Dengeleyici Yüz Yıkama Jelini alıp denemek istedim. Hakkında fikir sahibi olacak kadar bir süredir kullanıyorum.

Diadermin'in bu yüz yıkama jeli, beyaz çay ve cinseng özlü. Normal ve yağlı ciltler için

Bu ürün, düzenli kullanım ile sivilce ve siyah nokta oluşumunu engellemeyi vaadediyor. Ancak  Diadermine'nin  yüz yıkama jelini uzunca bir süredir kullanmama rağmen siyah noktalarımda herhangi bir azalma olmadı.  Bu arada sivilcelerim de tavan yaptı maalesef.


İçeriği de pek temiz değil. Bu nedenle kullanacaksanız cilde çok fazla masaj yapmadan uygulayın.


Ben yüz yıkama jellerinin ferah kokanlarını seviyorum. Bunun öyle bir kokusu yok. Kısacası ben  pek sevemedim. Bitsin diye uğraşıyorum. Biter bitmez başka bir yüz yıkama jeline geçeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz bu jelle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder