13 Nisan 2015 Pazartesi

Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped


Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped, Gratise yeni gelen bir ürün.  Bu ped, Cildinizdeki ölü deriyi, gözenekleri, makyaj kalıntılarını vs. temizleyerek nemlendirmeye vaad ediyor. Peki gerçekten öyle mi?
Ürünün içinden çift taraflı bir ped çıkıyor. Önce tırtıklı kısmıyla cildinizdeki ölü derilerden, kirlerden kurtuluyorsunuz, diğer tarafıyla da cildinizi nemlendiriyorsunuz.


Bu pedi kullandıktan sonraki fotoğrafı özellikle paylaşmadım. Birçok kişi ürünün ne kadar kir çıkarmış olduğunu göstermek için paylaşmış. 

Bende de öyle bir etkisi olacak mı diye bir hevesle kullandım ancak benim kullandığım ped pek kirlenmedi. Çünkü ben,  pedi kullanmadan önce cildimi çok iyi bir şekilde temizledim.

Ürün cildiniz için günlük bir temizlik sağlıyor ancak ben derinlemesine bir temizlik sağladığını düşünmüyorum. 

Bununla birlikte pedi kullandıktan sonra cildimde bir parlaklık ve yumuşaklık olduğunu da kabul ediyorum. Bu pedin fiyatı 1.5 tl. Gratislerden temin edebilirsiniz. Bu ürünü çantaya atıp seyahatlerde temizleme amacıyla kullanabilirsiniz.
                

1 yorum:

  1. Gratislerde hiç denk gelmedim. Bulursam bir tane alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil