22 Nisan 2015 Çarşamba

Flormar Kirpik Kıvırıcı


Merhaba bugün sizlere Flormar'ın kirpik kıvırıcısından bahsetmek istiyorum. Benim uzun kirpiklere sahibim ancak daha kıvrık kirpiklere sahip olmayı kim istemez ki :)


Bu nedenle bir süredir kirpik kıvırıcı arayışındaydım. Bu ürünün adını çok duyduğum için kendisine bir şans vermek istedim.


Flormarın bu kirpik kıvırıcısı hakkından izlenim edebilecek kadar kullandım. Şimdi gelgelelim bu ürünle ilgili düşüncelerime;


Daha önce de ucuz kirpik kıvırıcı deneyimim olmuş ancak hiç memnun kalmamıştım. Ancak Flormarın bu kirpik kıvırıcısında aynı şeyi yaşamadım. Kirpiklerime rimel sürmeden önce uyguluyorum. Sonuç tamamen kıvrık kirpikler...


Ayrıca kirpiklerimi kıvırırken herhangi bir kırılma ve dökülmeyle de karşılaşmadım. Not: Bu arada kıvırıcıyı hergün kullanmıyorum ben buna da dikkat)  Sürekli kullanımda kirpiklere zarar verir mi bilmiyorum.


Kıvırıcıyı gözüme yerleştirdiğimde lastik kısmı gözümü acıtıp zarar vermiyor.


Bu kıvırıcının  8 lira gibi bir fiyatı var. Fiyatına göre bu ürünün iyi iş çıkardığını söyleyebilirim. Peki siz bu ürünle ilgili ne düşünüyorsunuz? Hoşçakalın


1 yorum:

  1. Gerçekten de kirpiklerimi çok güzel kıvırıyor ve kırmıyor. Ben çok memnunum.

    YanıtlaSil