18 Nisan 2015 Cumartesi

Purederm Botanical Choice Temiz ve Parlak Oksijenli Köpüren Maske




Cilt Bakımı

 Bu Yazımda sizlere Purederm Botanical Choice Oksijenli Maskeden bahsedeceğim.Purederm Botanical Choice Oksijenli Maske, sevdiğim maskelerden biri. Benim kullandığım Yaban mersinli ve yeşil çay ekstreli olan. Ancak şeftalilisi de  var diye biliyorum.

Bu maskenin 2.5 lira gibi bir fiyatı var. İndirim zamanlarında daha da uygun fiyatlara alınabiliyor. Maske 2 kullanımlık.

Cilt Bakımı

Bu maske, derinlemesine temizlik ve anrioksidan etki vaadediyor. Bu vaadi  gerçekleştirdiğini  düşünüyorum. Maskeyi kullandıktan sonra cildim parlak ve sağlıklı görünüyor. Temizlendiğini  hissediyorum. Siyah noktalarımda gözle görülür bir azalma oluyor.

Maske kuru cilde uygulanıyor ve köpürmeye başlıyor. Köpükler sönene kadar 30-60 sn arası cildinize masaj yapıyorsunuz. Ciltten kolaylıkla temizleniyor. Bu nedenle Purederm'in bu maskesi  sık sık kullanacağım maskeler arasındaki yerini aldı.

1 yorum: