14 Nisan 2015 Salı

Giovanni Avocado & Olive Oil Ultra-Moist Şampuan

   
Giovanni markasının ürünlerini yaklaşık iki yıldır kullanıyorum. Daha öncede birkaç şampuanını kullanmış olmakla birlikte bugün size avocado ve zeytinyağlı şampuanından bahsedeceğim.
Bu şampuan, çok iyi bir nemlendirme vaad ediyor. Kuru ve yıpranmış saçlar için. Şampuanı yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Saça nemlendirme sağlayıp daha yumuşak ve sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor. 

Benim saçlarım ince telli ancak sağlıklı saçlar. Sizin aşırı yıpranmış saçlarınız varsa aynı etkiyi gösterir mi emin değilim. 
Bu markanın şampuanlarını sevmemin bir diğer sebebi ise  hayvan deneyleri yapmıyor ve sülfat, paraben gibi zararlı maddeler içermiyor. Bu tür şampuanlar  pek köpürmez ancak bu şampuanda öyle bir sorun yok. Şampuanın  saçlarımın temizlendiğini hissediyorum. 

Ancak yağlı saçları daha hızlı yağlandırabilir. Bana göre bu serinin bir diğer eksisi ise ambalajı. Kapak tam kapanmadığı zaman şampuan akabiliyor. Bu ürünün yanılmıyorsam 22 lira gibi bir fiyatı var. İndirimlerde alıp denenebilir.

2 yorum:

  1. Giovanni Şampuanlardan en sevdiğim bu.

    YanıtlaSil
  2. Giovanni'nin diğer şampuanlarını kullandım ama bu seriyi kullanmadım. En kısa sürede deneyeceğim.

    YanıtlaSil