13 Nisan 2015 Pazartesi

Flormar 229 Waterproof Lipliner

 Flormar 229 nolu dudak kalemi, tesadüfen keşfettiğim bir ürün.Yazılarımda daha önce bahsettiğim deborahın 07 numaralı mat ruju ile kullanmak için bir dudak kalemi arayışındaydım. Deborah ruj yazısı için   (http://hilalinguzellikblogu.blogspot.com.tr/2015/04/deborah-mat-lipstick.html) Dudak kalemlerini denerken tesadüfen bu ürünle karşılaştım.
Hilalinguzellikblogu.blogspot.com


Ancak ben bu dudak kaleminin rengini o kadar beğendim ki dudaklarımı bir lip balmla nemlendirdikten sonra  sadece bu kalemi sürüyorum. Çok doğal ve güzel bir görünüm elde ediyorum. Dudaktaki duruşunu çok sevdim.
         
 Kalıcılığı da gayet başarılı. Flormar  son dönemde ürün kalitesini arttıran bir marka oldu. Daha önce Flormar'ın dudak kalemlerini kullanıp beğenmemiştim. Bana yapıları çok kuru ve sert gelmişti. Ancak bu kalemin sürümünün gayet yumuşak olduğunu söyleyebilirim.

Bu markanın diğer başka dudak kalemlerine de en kısa sürede bir şans vermeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder