12 Nisan 2015 Pazar

Mac Prep Prime Maskara Bazı

    
Maskara bazı, rimelin altına sürelen kirpiklerinizi daha gür, dolgun vs görünmesini sağlayan bir ürün. Ben de bu yazımda son dönemde popüler olan maskara bazlarından  Mac Prep + Prime Maskara bazından bahsetmek istiyorum. Benim de maskara bazıyla ilgili ilk deneyimim bu ürün sayesinde oldu.
   
 Mac'in bu maskara bazına gelecek olursak yapısı çok yoğun değil. Bu nedenle bazı sürdükten sonra maskarayla kapatmak çok sıkıntı olmuyor. Ürün vaadettiği gibi kirpiklerinizin daha hacimli görünmesini sağlıyor ancak kirpiklerinizi 3 kat maskara sürmüş kadar yoğun rimelli gösteriyor. Bu görüntüyü sevmeyenler için pek tavsiye etmiyorum.

        Maskara bazıyla sürdüğüm rimelin fotoğrafına bakarak daha iyi fikir sahibi olabilirsiniz.


 

 Soldaki kirpiklerime Mac Prep Pirime Maskara Bazıyla uygulama yaptım, Sağ tarafa sadece maskara uyguladım.

Ben uzun ancak hacimsiz kirpiklere sahibim. Bu ürünü kullandığımda kirpiklerimin bir tık daha farklı durduğunu söyleyebilirim.  Kısa ve çok hacimsiz kirpikleriniz varsa bu ürünü deneyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Mac maskara bazını çok merak ediyordum. En kısa zamanda alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil