12 Nisan 2015 Pazar

Blistex Medplus Lip Balm

           
        Merhaba sizlere Blistex Medplus Lip Balm'dan bahsedeceğim. Benim dudaklarım normalde çok kurudur. O nedenle denediğim birçok lip balm  sadece 1 bilemedin 2 dakikalık bir nemlendirme sağlıyor. Ancak bu ürünün benim dudaklarımı çok daha uzun süreler nemlendirdiğini söyleyebilirim.
        Ayrıca bu ürünü kullandığımdan beri dudaklarım daha az kuru. Bu lip balmın bir tedavi edici etkisi olduğunu da söyleyebilirim.
        Bu  ürün ayrıca spf 15 içeriyor. Medplus Lip Balmı benim gibi çok sevenleriniz olabilir. Ancak içeriğindeki mentol ve okaliptus size çok ağır gelebilir. 
      Bu lip balmın bir diğer olumsuz özelliği ise ürünün stick formunda olmaması. Ürünü her kullanmak istediğinizde parmaklarınızı kullanmak zorundasınız. Ben bu ürünü bir gratis alışverişimde almıştım. Ancak Watsonslarda da mevcut diye biliyorum. 10 tl gibi bir fiyatı var sanırım. Siz de iyi bir lip balm arayışındaysanız Blisteks Medplus Lip Balma bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu lipbalm senin tavsiyenle almıştım ve iyiki de almışım gerçekten çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğinize çok sevindim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil