13 Nisan 2015 Pazartesi

Yves Rocher Nemlendirici Günlük El Kremi

   
Yves Rocher Beaute Des Mains El Kremini bir süredir kullanmaktayım. Cildim kuru olduğu için el kremlerine çok ihtiyaç duyuyorum.  Yeni bir el kremi arayışındayken Yves Rocher'in el kremine bir şans vermek istedim.

Yves Rocher markasının bu kremi size yoğun ve kalıcı bir nemlendirme ve dış etkilerden koruma vadediyor.
  
İçinde organik arnica bitkisi var ve bu ürün paraben içermiyor. Bu nedenle 12 ay içerisinde kullanılması gerekiyor. Bu özellikleri güzel ancak yoğun bir nemlendirme etkisi göremedim ben ellerimde. 
Krem çabuk emiliyor  ve elde yağlı bir his de bırakmıyor. Buna rağmen ben pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. En azından verdiği nemlendirme benim için yeterli değil. Bu nedenle iyi bir el kremi arama serüvenim devam edecek.




    

1 yorum: