23 Nisan 2015 Perşembe

Yves Rocher Kayısılı Peeling






Merhaba bugün sizlere Yves Rocher'in kayısılı peelinginden bahsetmek istiyorum. Bu peelingin adını o kadar çok duydum ki alıp kullanmasam olmazdı.

Bir kere Yves Rocherin kayısılı peelinginden bahsedildiği kadar varmış. Adından da anlaşılacağı gibi kayısı kokuyor. Ben kokusunu çok sevdim ama herkes hoşlanmayabilir.

Bu peeling küçük taneciklere sahip. Benimki gibi hassas bir cildi bile tahriş etmedi.

Bu peelingi kullandıktan sonra cildim ölü derilerden arınarak parlak ve yumuşacık oluyor. Ciltte bıraktığı bu etkiyi çok seviyorum.

Ayrıca ciltten  kolayca  temizleniyor. Bu peelingin ciltte sivilceye neden olduğunu söyleyenler var ancak ben de öyle bir etkisi olmadı.

Bu peelingin bana göre bir eksi yanı ise kutusunun küçük olması. Peeeling biraz daha büyük olsaydı iyi olurdu :) Elimdeki peeling  biter bitmez yenisini alacağım ben. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder