9 Nisan 2015 Perşembe

Max Factor 2000 Calorie Maskara




 Herkese merhaba. İlk yazım Max Faktor 2000 Calori Mascara üzerine olacak. Bu ürünle başlamamın sebebi kendisi benim ilk kullandığım rimellerdendir. 
     
Max Factor 2000 Calorie Rimeli ilk kullandığım zamanlarda çok sevmiştim. Bir gratis indiriminde görünce tekrardan denemek istedim. Ancak  beklentiyi çok yüksek tuttuğumdan mıdır bilemedim bu defa beklediğim etkiyi vermedi.


                                                       (Kirpiklerimin Doğal Hali)

Kötü diyemeyeceğim ama çok daha iyi rimeller kullandığımı söyleyebilirim. Calori 2000'in kirpiklere hacim vermekten ziyade uzatma etkisi var diyebilirim. Kirpiklerde yapışma vs. yapmıyor.  Bu maskaranın seveninin çok olduğunu söylemem gerek. Ancak herkesin kirpik yapısı farklı olduğu için rimelin etkileri kişiye göre değişebiliyor.


Sol gözümde iki kat uygulanmış Calori 2000 Mascara var. Sağ gözüme tek kat uyguladım. Yazıma burada son verirken kararı size bırakıyorum.

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder