28 Nisan 2015 Salı

Latschenkiefer FuBbalsam Ayak Losyonu



Merhaba, yaz gelip de açık ayakkabılara geçmeden önce ayaklarımıza biraz daha özen göstermenin vakti geldi diye düşünüyorum. Bu nedenle bugün  Gratis'in Almanyadan ithal ettiği Latschenkiefer FuBbalsam Ayak Losyonundan bahsetmek istiyorum.

Bu ürünün adı ne kadar losyon olsada kendisinin  kreme yakın bir kıvamı var. Ancak ayakta hemen emiliyor.

Ben Latschenkiefer FuBbalsamı, genellikle duştan sonra ya da pedikürden sonra uyguluyorum. ve kremi sürdükten  sonra çorap giyip giyip yatıyorum. Sabaha ayaklarım yumuşacık oluyor. Bu ürünün nemlendirmesi orta seviyede. Ancak topuklarınız problemli ise daha yoğun nemlendirmesi olan bir kreme bakmanızı öneririm.

Latschenkiefer FuBbalsam, mentollü olması nedeniyle ayaklara uyguladıktan sonra bir rahatlama ve ferahlık sağlıyor.

Latschenkiefer FuBbalsamın 5 lira gibi bir fiyatı var. Fiyatına göre performansının iyi olduğunu söylemem gerek. Ayrıca Latschenkiefer FuBbalsamın 200 ml olması da başka bir artısı bence.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder