15 Nisan 2015 Çarşamba

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi

          
Siz de benim gibi  kuru, ince telli  ve zayıf saçlara  sahipseniz bakımının ne kadar zor olduğunu  iyi bilirsiniz. Bu nedenle saçlarıma daha iyi bakmak ve kırılmasını önlemek için sürekli iyi saç ürünleri bulmaya çalışıyorum. 

Aynı zamanda ben bir uzun saç hastasıyım. Bu nedenle saçlarımın kırılmasına tahammülüm yok. 

Bu arayış içinde Gliss'in  sıvı saç kremleriyle tanıştım. Bendeki ultimate repair sıvı saç kremi. Gliss'in diğer sıvı saç kremlerini denesem de bence en iyi seri bu.

Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi, çok yıpranmış saçlar için. Ancak ben saçlarım sağlıklıyken de bu ürünü kullanıyorum. Çünkü içinde 3 kat daha fazla keratin içeriyor. Saçın taranmasını kolaylaştırarak daha az kırılmasını sağlıyor.

Sıvı saç kremini ıslak ya da kuru saça uygulayabilirsiniz. Durulanmıyor. Kokusu da beni rahatsız etmiyor. Ancak siz ağır kokulardan rahatsız oluyorsanız kokusundan hoşlanmayabilirsiniz. Saçımı her taramadan önce bu ürünü kullanıyorum. Daha iyisini bulana kadar da bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.


               

1 yorum:

  1. Gliss'in sıvı saç kremleri içinde en sevdiğim bu siyah şisesi. Boyadan yıpranan saçlarıma çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil