11 Nisan 2015 Cumartesi

Mac Studio Fix Foundation Pudra


 Merhaba, bugünkü yazımda sizlere Mac Studio Fix  Pudradan bahsedeceğim. Bendeki rengi NC40. Ancak benim elimdeki pudra  ten rengime göre 1-2 ton koyu.


 Bu pudra adı üzerinde bir fondeten pudra. Peki vaaddettiklerini başarıyor mu diye sorarsanız bu pudrayı kullanış şeklinize göre değişir diyebilirim. Hafif bir örtücülük istiyorsanız pudrayı bir pudra fırçasıyla uygulamanızı önerebilirim. Ancak yoğun bir kapatıcılık istiyorsanız o zaman içinden çıkan süngeriyle uygulama yapmanızı tavsiye ediyorum ama yine de çok yoğun bir kapatıcılık beklemeyin. 
        
Pudranın renginin bana uygun olmamasına rağmen yüzümdeki kadifemsi görünüşünü ve ciltle bütünleşmesini seviyorum. 
Ayrıca fondotenlerde hissettiğimiz ağırlık hissi ürünün pudra olmasından dolayı hissedilmiyor. Cildi karma ve yağlı olanlar, çok yoğun bir kapatıcılık istemeyenler, fondoten kullanmayı sevmeyenler için ideal bir ürün olduğunu söyleyebilirim. 
           
Mac studio fix foundation pudranın 80 lira gibi bir fiyatı var. Fiyatı bir pudra için çok fazla diyenler için Alix Avien'in pudrasına da bakmalarını öneririm. 


 

1 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş :) Yazın gelmesyle örtücü bir pudra arayışındaydım. Mac Studio Fix e bakıcam.

    YanıtlaSil