26 Nisan 2015 Pazar

The Balm Hot Mama Allık



Bugün size hazır yaz gelmişken yaza çok yakışan bir allık olan The Balm'ın Hot Mama allığından bahsetmek istiyorum.

Zaten Hot Mama'yı tanımayanımız çok az olsa da bir de benden dinlemenizi istedim :) Hot Mama, içinde altın ışıltılar bulunan, pembelik barındıran şeftali bir allık. Ben Hot Mama'nın her ten rengine yakıştırıyorum ancak bronz tende daha bir güzel görünüyor sanki.


Hot Mama allığın benim için artılarına gelecek olursak en önemli artısı içinde talk yok.  Bu allığın pigmentasyonu ise ortanın biraz üstü diyebilirim. Bu nedenle kalıcılığı fena sayılmaz ama tüm gün yüzde kalan allıklardan değil  sürdükten bir kaç saat sonra allığınızı tazeleme ihtiyacı  duyabilirsiniz.

Gelgelelim her blogda okuduğumuz Nars  Orgazm allığının  dupe'u olma meselesine. Bence bu iki allık birbirine benziyor ancak maalesef dupe olacak kadar değil.

Hot Mama'nın içinde ışıltılar olmasından dolayı   yüzünüze uyguladıktan sonra ekstradan bir aydınlatıcı uygulamanıza gerek yok.

Hot Mama allığı, özellikle Gratis indirim dönemlerinde  alınacaklar listenize ekleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder