13 Nisan 2015 Pazartesi

Watsons Repairing Treatment Wax Honey- Ballı Saç Maskesi

Saç Bakımı, Saç, Saç Maskesi, Hilalinguzellikblogu.blogspot.com
    
Watsons'ın saç maskelerinden ballı olanı uzun bir süredir kullanıyorum. Ürünün kutusu çok büyük olduğu için kolay kolay bitmiyor. 

Ben bu ürünü saç maskesi olarak değilde saç kremi gibi kullanıyorum. Saç uçlarımın kuruluğunu bir nebze olsada gideriyor. Saçlarımı daha yumuşak yapıyor. Ancak ben saçları onaran bir etkisini göremedim.
Saçınızda bıraktığı etkiler kısa süreli. Beğeneni,  çok olsa da benim için ortalama bir ürün. 
Bu maskenin kokusu ve kıvamı gayet güzel. Ancak maske saçınızdan zor temizleniyor.   9 liralık fiyatına göre performası fena değil. Watsons indirimlerinde alınıp denenebilir.
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder