4 Mayıs 2015 Pazartesi

Golden Rose Dipliner-Likit Eyeliner

                                                            Herkese Merhaba

Bugün sizlere bir likit eyeliner olan Golden Rose Dipliner'dan bahsetmek istiyorum. Golden Rose Dipliner'in en sevmediğim özelliği ambalajının çok basit olması.

Bu diplinerın en sevdiğim özelliği ise fırçası. Kalın uçlu bir fırçaya sahip olması sürümünü oldukça kolaylaştırıyor. Bu nedenle eyeliner sürmeyi benim gibi beceremeyenler ya da eyeliner kullanmaya yeni başlayanlar için ideal bir eyeliner olabilir.


Golden Rose Diplinerın temizlenmesi ise gayet kolay. Bu eyeliner son derece siyah bir renge sahip.

Bu ürünün 8-10 lira gibi bir fiyatı var. Fiyatına göre performansının iyi olduğunu söyleyebilirim.

Ancak ben eyeliner kullanmada oldukça iyiyim, kalitesi yüksek bir eyeliner kullanmak istiyorum diyorsanız bu eyeliner size göre değil.

Golden Rose Diplinerın son derece sulu bir yapısı var ve  yağlı olmayan göz kapaklarım olmasına rağmen bu eyeliner dağılıp, bulaşma yapabiliyor.

Golden Rose'un bu eyelinerı,  ambalajı küçük olmasına rağmen uzun süre gidiyor. Ancak diplerın fazla sıvı olması benim kirpiklerimin arasına akmasına neden oluyor ve bu durumdan hoşlanmadığım için favori likit eyelinerim olamadı kendisi. Sizin favori eyelinerınız hangisi yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder