13 Mayıs 2015 Çarşamba

Flormar 07 Nude Dudes Far Faleti


Herkese Merhaba. Bu yazımda size çok sevdiğim bir far paletinden bahsetmek istiyorum. Flormar 07 Nude Dudes Palet, nude, doğal tonlardan oluşan içinde ışıltı barındırmayan mat renklerden oluşan bir palet. Bu palet günlük makyaj için ideal bir palet. Aldığım günden beri vazgeçilmezim oldu.


Flormar 07 Nude Dudes Far Faleti, Naked Basics palete dupe olarak gösteriliyor. Ambalajı çok kaliteli durmayan bu paletin pigmentasyonu ve kalıcılığı ise gayet iyi.


Yumuşak bir yapısı olan bu palette 5 tane renk var. Açıktan koyuya doğru sıralanan bu renklerin en açık olan rengi göz kapağımı nötrlemek için kullanıyorum.


İkinci rengi doğal bir makyaj yapmak istediğim zamanlarda tüm göz kapağıma kullanıp evden sür-çık yapabiliyorum.

Paletin 3. rengi  benim en çok kullandığım renk. Bu rengi  genellikle kaş sabitleme de kullanıyorum.


Paletin 4. rengi kaş doldurmada, gölgelendirmede ve kontör yapmak için kullanılabilir.


Paletin 5. rengi özellikle gölgelendirme yapmak için çok sevdiğim bir renk.


Flormar 07 Nude Dudes Far Faletinin 19- 20 lira gibi bir fiyatı var. Mat doğal renklerde bir far paleti arayışındaysanız bu palete kesinlikle bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder