29 Mayıs 2015 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


Merhaba. Bu yazımda sizlere The Balm'ın neredeyse herkesin bildiği Mary Lou Manizer aydınlatıcıdan bahsetmek istiyorum.

Mary Lou Manizer, her ten rengine yakıştırdığım sarı tonlu bir aydınlatıcı.

Pigmentosyonu çok yüksek olduğu için Mary Lou'yu hafif bir şekilde uygulamak  gerekiyor. Ben bu aydınlatıcıyı Ecotools'un kapatıcı fırçasıyla ya da parmaklarımla uyguluyorum.

Mary Lou Manizer'ı elmacık kemiklerime, burun kemiğime, çeneme, dudak üstüme ve göz pınarlarıma uyguluyorum. Bunun yanında Mary Lou, far olarak da kullanılabiliyor.
 
Mary Lou'nun  talc ve  paraben içermemesi bir diğer olumlu özellikliği. Aynalı bir amlabalajının olması ise kullanım kolaylığı sağlıyor.

Mary Lou'nun gramajı bir aydınlatıcıya göre çok fazla. Bu nedenle uzun süre gidiyor.

Mary Lou Manizer'in 50 lira gibi bir fiyatı var. Gratis indirimlerinde çok uygun fiyatlara alınabiliyor. Zaten ambalajlarına bayıldığım The Balm'ın bu aydınlatıcısını seveceğinizi düşünüyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder