14 Mayıs 2015 Perşembe

Kalyon Oje Kurutucu Sprey






Ne zaman oje sürsem kuruyana kadar sağını solunu bir yerlere değdirip ojemi bozarım. Bu nedenle bir oje kurutucu almak kaçınılmaz oldu :) Arkadaşımın tavsiyesiyle Kalyon'un o je kurutucusunu aldım.


Kalyon oje kurutucu 17 ml' lik spreyli bir şişede. Flormar oje kurutucu kadar büyük değil. Ancak belli bir süre gidiyor.

Ojenizi sürdükten sonra 1-2 dakika bekliyorsunuz  sonra oje kurutucuyu elinize sıkıyorsunuz. Oje kurutucuyu bir kaç cm uzaktan tutarak elinize sıktığınız için kurutucu tüm elinize ve etrafa yayılıyor. Kalyon oje kurutucunun yağlı bir yapısı olduğu için elleriniz ojeniz kuruyana kadar yağlı yağlı kalıyor. Bu nedenle tavsiyem bu kurutucuyu kullanırken yanınıza bir peçete vs almanız.


Kalyon oje kurutucunun yağlı yapısı tırnak etlerinize çok iyi geliyor. Bu oje kurutucunun en sevdiğim özelliği parfümü andıran kokusu. Kokusunu ne kadar sevsem de oje kurutucunun performansı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Ojeyi sürdükten sonra zaten 2 dakika bekliyorsunuz. Kurutucuyu elime sıktıktan sonra da 2-3 dakika kadar bekliyorum. Ojem ancak kuruyor. Bu kurutucuyu denemek için tırnaklarıma bir kat base coat, 2 kat oje ve bir kat da top coat kullanarak  oje sürüp bir elime oje kurutucu kullandım diğer elime kullanmadım. İki elim de neredeyse aynı sürede kurudu. (En fazla 30 sn. fark vardır.)

 Bu nedenle 5-6 lira gibi bir fiyatı olan kurutucunun performansını çok başarılı bulmadım. Ancak nu oje kurutucuyu sevenlerin olduğunu da biliyorum. Ben başka oje kurutucular deneyeceğim ama siz isterseniz bu oje kurutucuya bir şans verebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder