8 Mayıs 2015 Cuma

Dirty Works Rose & Glow Nemlendirici Maske- Moisture Mask

Nemsiz bir cildim olduğu için nem maskeleri her zaman ilgimi çekmiştir. Bu nedenle Dirty Works Rose & Glow Nemlendirici Maskeyi Gratislerde görünce alıp denemek istedim.

Öncelikle Dirt Works markasının şirin ambalajlarını sevdiğimi söylemek istiyorum. Ancak aynı şeyi bu maske için söyleyemeyeceğim.

 Dirty Works Rose & Glow Nemlendirici Maske, nemlendirmeyi ve parlak bir görünüm sağlamayı vaadeden bir maske. Kalıcı bir nemlendirme sağlamasa da bu maskeyi kullandığımda cildim yumuşak ve parlak bir görünüm kazanıyor.

Dirty Works Rose & Glow Nemlendirici Maskenin içeriğinde Gül ve E vitamini buluyor. Eğer gül kosusundan hoşlanmıyorsanız bu maskenin kokusu sizi rahatsız edebilir.

Bu maskenin haftada 1-2 defa kullanılması öneriliyor. Maskeyi 5 dakika yüzde tutmak yetiyor. Ancak bırakın 5 dakikayı 20 saniye bile cildimde tutamıyorum. Çünkü bu maskeyi ne zaman kullanmaya kalksam cildimde inanılmaz bir yanma ve kaşıntı yapıyor. Ben de hemen yıkamak zorunda kalıyorum. Ne kadar bu maskenin seveni olsada benim gibi cildinde yanma yapanların sayısı da az değil.

 Dirty Works maske, 100 ml olması nedeniyle bayağı bereketli bir ürün. Dirty Works Rose & Glow Nemlendirici Maskenin 14-15 lira gibi bir fiyatı var. İndirim dönemlerinde daha da uygun fiyatlara alınabilir. Ancak benim cildimde bıraktığı yanma ve kaşıntıdan dolayı  bitince bir daha almayı düşünmüyorum. Peki siz bu maske hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. Merak etiğim ürünlerden biriydi ;)

    YanıtlaSil
  2. :) Ben de almadan önce çok merak ediyordum ancak maalesef hayal kırıklığı

    YanıtlaSil