28 Mayıs 2015 Perşembe

Dirty Works Stop Puffy Göz Kremi


Hafif yapılı bir göz kremi arayışındayken Gratislerde satılan amblajları şirin mi şirin Dirty Works Markasının Stop Puffy Göz Kremini görünce bir şans vermek istedim. 

Gerçekten de Dirty Works Göz Kreminin yapısı  losyon kıvamında ve oldukça ince. Bu nedenle hemen cilt tarafından emiliyor. 

Bu göz kremi göz altı morluklarını ve şişirliklerini ortadan kaldırmayı vaadediyor. Ben sorunlu göz altlarına sahip değilim. Sadece yorgun olduğum zamanlarda göz altlarımda şişlikler oluşabiliyor. Bu şişlikleri gidermede başarılı oldu diyebilirim. Ancak morluklarla ilgili bir yorum yapamıyorum. Ayrıca çok kuru göz altlarınız varsa ve 30 yaşın üzerindeyseniz nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir.


Dirty Works Göz Kreminin içinde ne kadar parfüm olmadığı yazsa da parfüme benzer bir kokuya sahip. İçeriği de pek temiz gelmedi açıkçası.

Ancak benim bu göz kremiyle ilgili en sevmediğim şey göz altlarımda ne zaman kullansam pütür pütür bir görüntüye yol açması ve göz altlarımda yağ butonları oluşturması. Dirty Works aydınlatıcı maskeden sonra bu ürünüde sevmedim. Bu nedenle Dirty Works Göz kremini bir daha almayı düşünmüyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder