12 Mayıs 2015 Salı

Essence Lash & Brow Kaş/Kirpik Sabitleme Jeli


 
Essence  Lash & Brow Kaş/Kirpik Sabitleme Jeli, hem kaşlar için hem de kirpikler için kullanılabilen çok amaçlı bir maskara.

Ben bu ürünü kaşlarımı sabitlemek için kullanıyorum. fakat siz bu ürünü  şeffaf rimel olarak da kullanabilirsiniz. Ancak şunu söylemem gerekir ki Essence Lash & Brow Jeli kaş sabitlemede kirpikler için kullananımından daha başarılı. 

Essence'in bu jelinin şeffaf bir ambalajı var. Bundan dolayı ürünün ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz. Bu açıdan iyi. Ancak kaş sabitleme jelini, kaşlarınızı doldurduktan sonra kullanıyorsanız ürün bulanık kahverengi bir renk almaya başlıyor.


Essense Kaş sabitleme jelinin   en sevmediğim özelliği ise  jeli fırçaya biraz fazla alırsam sürdükten sonra kaşlarım çok ıslak bir şekilde görünüyor, yapış yapış oluyor, daha önceden doldurduğum yerler tekrardan açılıyor. Bu nedenle Essence kaş sabitleme jelini başarılı bulan kadar bulmayan da var. Ancak ben fırçayı kullanmak için çıkardığımda fazla ürünü şişenin ağız kısmına sürerek atıyorum. Bu adımdan sonra jeli kaşlarıma uyguluyorum. Hafif bir ıslaklık hissi kalsada bu şekilde daha iyi bir performans elde ediyorum.

Essence'in bu kaş sabitleme jelinin kalıcılığından bahsetmek gerekirse ortaya yakın diyebilirim. Yani bu jeli kaşlarınıza uyguladıktan sonra  3 bilemedin 4 saat sizi götürür. Ancak asi kaşlarınız varsa daha fazla dayanmasını beklemeyin.

Uygun fiyatlı bir kaş sabitleme jeli arayışındaysanız Essence kaş sabitleme jeline bakabilirsiniz. Ancak asi kaşlarınız varsa ve çok iyi bir jel arayışı içindeyseniz başka markalara bakmanızı öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder