27 Mayıs 2015 Çarşamba

Bebak Acı Badem Sütü-Temizleme Sütü


Herkese Merhaba... Bu yazımda Bebak markasının acı badem sütünden bahsedeceğim. Bebak'ın Acı Badem Sütüyle tanışmam 1-2 yıl önce olmuştu. Kullandığım sırada bu sütü çok seviyordum ancak Bioderma, Garnier gibi makyaj temizleme suları çıkınca yoluma onlarla devam ettim ve bir daha almadım.

Geçtiğimiz hafta makyaj temizleme suyum bitince bu ürüne tekrar bir şans vermek istedim. Öncelikle şunu söylemem gerekirse neden bu ürünü kullanmayı bıraktığıma hala bir anlam veremiyorum.

Bebak  Acı Badem Sütünü ister makyajınızı çıkartmak için isterseniz de cilt temizliğiniz için kullanabilirsiniz. Ben iki şekilde de kullanıyorum. Hem makyajı çıkarması hem de cildi temizlemesi gayet başarılı.

Bebak acı badem sütü, cilde canlılık, parlaklık ve yumuşaklık vermeyi vaadediyor. Gerçekten de bu vaaadleri yerine getiriyor. Ben  önce acıbadem sütünü pamuğa döküyorum. Pamuk tamamen sütü emince tüm cildimi temizliyorum pamukla. Göz makyajımı çıkarırken de acıbadem sütü döktüğüm pamuğu gözümün üstünde bir süre bekleterek makyajımı yuuşatıyorum. Sonra tüm gözümü temizliyorum. İkinci bir pamuğa tekrar acıbadem sütü dökerek tekrar cildimi ve gözlerimi temizliyorum. Böylece tüm makyajım çıkmış oluyor. Arkasından cildimi yosun sabunuyla yıkıyorum. 

Bebak acıbadem sütünün ambalajında  tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyor. Ancak benim cildimde yağ butonları olduğu için bu ürünü kullandıktan sonra yüzümü yıkıyorum. Buna rağmen cildimdeki yumuşaklık ve parlaklık devam ediyor. Kuru ciltlilerin acıbadem sütünü kullandıktan sonra ciltlerini tekrardan yıkamalarına gerek yok ancak bu ürün gözde yapış yapış bir his bıraktığı için gözleri tekrardan suyla yıkamak gerekiyor.

Bebak acıbadem sütü, yoğun bir şekilde acıbadem kokuyor. Bu kokuyu sevmeyenler olabilir ancak acıbadem sütünü kullandıktan bir süre sonra koku kayboluyor. Ayrıca bu temizleme sütü paraben içermiyor.

Bebak Acıbadem Sütünün 8-10 lira arası bir fiyatı var. Fiyat-performans açısından çok başarılı bulduğum bu sütü, fiyatı uygun ancak iyi bir temizleme sütü arıyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder