6 Mayıs 2015 Çarşamba

Rimmel London Stay Matte Pudra




Rimmel London Stay Matte Pudra, dibini gördüğüm ilk pudra olarak yazılmayı hakediyor bence. Bu nedenle bu yazımda sizlere Rimmel London Stay Matte Pudradan bahsetmek istiyorum.


Birçoğunuz zaten tanıyorsunuz onu. Ancak bir de benden dinleyin istedim. Ben Rimmel London Stay Matte Pudrayı makyajımı sabitlemek için kullanıyorum. Bu nedenle bende transparan rengi mevcut.

Bu pudranın yapısı çok ince. Bu nedenle diğer pudralar gibi ciltte tabaka gibi durmuyor.

Cildi yağlı görünümden kurtarıp ciltle bütünleştiğinden cildinize gayet güzel doğal bir görünüm kazandırıyor.

Ben Rimmel London Stay Matte Pudrayı  bir pudra fırçası yardımıyla uyguluyorum. Bu şekilde daha doğal bir görünüm elde ediyorum.

Pudramın Son Hali
 Rimmel London Stay Matte Pudranın  en sevmediğim -hatta tek sevmediğim- özelliği çok basit olan ambalajı. Kapağı sürekli açılıyor. Hatta ben kendi pudramın kapağını kaybettiğim için pudramın ağzı açık duruyor. Bu da hijyen açısından pek iyi değil. Ayrıca bu durum pudranın çantada taşınmasını da engelliyor.

Rimmel London Stay Matte Pudranın 16 lira gibi bir fiyatı var diye hatırlıyorum. Fiyat-performans açısından çok iyi olan bu pudraya hazır anneler günü indirimi gelmişken yarı fiyatına alıp siz de bir şans verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder