22 Mayıs 2015 Cuma

Rimmel London Scandaleyes Kohl Kajal- 005 Nude, Ten Rengi Göz Kalemi



Merhaba. Bu yazımda sizlere Rimmel London markasının 005 Scandaleyes Kohl Kajal Nude Göz Kaleminden bahsedeceğim.

Rimmel London 005 ten rengi göz kaleminin sürümü son derece yumuşak. Kalıcılığı da gayet iyi. 005 Nude göz kalemi, suya dayanıklı bir kalem. Ancak kirpik diplerine bulaşabiliyor. Bu kalem bende kaşıntı ya da alerjik bir durum yaratmadı

Bir çoğumuzun bildiği gibi Ten Rengi Göz Kalemi, gözleri daha büyük göstermek için kullanılıyor. Ancak ben bu kalemi farklı amaçlarla da kullanabiliyorum. Rimmel London 005 Scandaleyes Kohl Kajal Nude Göz Kalemini bazen sürdüğüm rujun tam rengini vermesi için dudaklarımı nötrlemede kullanıyorum. Bazen de cildimdeki kızarıklıkları kapatmada kullanıyorum. Bu konuda gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim :)

Rimmel London 005 Scandaleyes Kohl Kajal Nude Göz Kaleminin tam fiyatını şuan hatırlamıyorum. Ama 20-25 lira arası olabilir. Bu kalemi indirim döneminde  alabilirsiniz. Ancak indirimdeyken kendisini bulmak çok zor oluyor.Rimmel London 005 Scandaleyes Kohl Kajal Nude Göz Kalemini Watsonslardan satın alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder