4 Haziran 2015 Perşembe

The Balm Time Balm Concealer-Kapatıcı


Herkese Merhaba. Bu yazımda The Balm Time Balm Consealer/Kapatıcıdan bahsedeceğim. Öncelikle söylemem gerekirse The Balm ürünlerinde alışık olduğumuz güzel ambalajlar maalesef Time Balm Kapatıcıda yok. Plastik bir ambalaja sahip olan Time Balm Kapatıcının kapağı kırıldı kırılacak gibi duruyor. Hatta benimki kırıldı :)

75 gr'lık minik bir ambalajı olan conselear uzun süre gidiyor. Time Balm, likit bir kapatıcı değil, kıvamı katı diyebileceğim kadar yoğun. Ancak kapatıcıyı elinizle çok az miktarda ısıtarak uygularsanız kalın bir tabaka gibi durmuyor. 


Time Balm kapatıcının  içinden çıkan sünger, hem hijyen açısından hem de görünüm açısından kapatıcı uygulamaya pek uygun değil bence. Ben genellikle bu kapatıcıyı bu yöntem de pek hijyenik olmasa da parmaklarımla uyguluyorum.

                                                        Öncesi                                Sonrası

Time Balm Concealer, ne kadar uğraşsam  da çizgilere dolma yapıyor. Bu nedenle ben Time Balm Kapatıcıyı sivilce ve kızarıklıklarımı kapatmada kullanıyorum. Bu konuda başarılı olduğunu söyleyebilirim. Kapatıcının bendeki rengi light. Ancak bu kapatıcının renk skalası geniş diye biliyorum. 

Kapatıcılığı gayet başarılı olan bu kapatıcının kalıcılığı da ortanın biraz üzerinde diyebilirim. 35 Lira civarında fiyatı olan Time Balm consealer'ı indirimde çok uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder