9 Haziran 2015 Salı

Bee Beauty Vanilla & Cheesecake Vücut Peelingi

                                          
                                       
                                                          Herkese merhaba...

Bu yazımda sadece Gratislerde satılan Bee Beauty Markasına ait Vanilya & Cheesecake'li vücut peelinginden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle şunu söylemek gerek ki buram buram vanilya ve cheesecake kokan bu peeling iştahınızı açabilir :)

Alışılmış peelinglerden biraz daha farklı olan bu peelingin tanecikleri çok büyük değil. Normalde peelingler cildi kuruturken bu peeling yağlı yapısından dolayı cildi kurutmuyor aksine cilde yoğun bir nemlendrme sağlıyor. Ancak benim cildim kuru olmasına rağmen vücümda yağlı bir his bırakıyor ve yağ, cildimden çok zor temizleniyor.

Bee Beauty vücut peelingi, oldukça yoğun bir kıvama sahip. 200 ml'lik bir ambalajı olan peeling, uzun süre gidiyor. Kavanoz şeklindeki ambalajı da kullanımını kolaylaştırıyor. Ben bu peelingi vücudum yerine manikür sırasında ellerime uygulamayı daha çok seviyorum. Bu peeling sayesinde yumuşacık ellere sahip oluyorum.

Çok kuru bir cilde sahipseniz bu peelingi oldukça seveceğinizi düşünüyorum. Ben vücutta bıraktığı yağlı hisden dolayı alıp almamakta kararsız kaldım. Siz bu peelingle ilgili ne düşünüyorsunuz?

                                                                    Sevgiler...




2 yorum:

  1. Ben pek hoşlanmadım açıkçası bu üründen, dediğin gibi çok yağlı bir his bırakıyor ufak taneli olmasından mıdır bilmem pek temizliyormuş gibi de hissettirmedi. :/ Ellerde kullanmak daha iyi bir fikirmiş aslında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olduğumuza sevindim. Böyle düşünen nen bir tek ben değilmişim demekki 😀

      Sil